torsdag 31 maj 2007

Ny hjärna, tack!

Alltså, skulle det finnas möjligheten att köpa en ny hjärna på Tradera eller E-bay skulle jag slänga mig över den. Iaf så länge som minneskapacitet sträcker sig längre än 24 h, för så kort räcker ju ens enga hjärna. Den är fasiken sämre än en guldfisks. GRRR!

Jag missa att jag tackat ja till en jobbtur och sen totalt glömt bort det, sucka!!!! Om jag säger såhär, det är inte första gången detta sker =)...illa illa...dock hade jag tur denna gång. Jörgen och Marina var inte förbi och gjorde någon kontroll denna gång, haha. Sist jag missa jobbet hade jag ju ingen uniform då heller med mig och smarta jag hade tagit på mig illgröna strumpor. Tänkte ju inte jag på då jag gick iväg från mig lägenenhet i god tro om att få spendera dagen på ett fik. Så där stod jag på jobbet istället, men en ihopkomponerad uniform med vad som fanns att tillgå i källaren och Siv's lånade skor. Nu var det ju så att byxorna var för korta och skorna var ballerinaskor. Alltså, där lyste mina illgröna strumpor med sin närvaro! =) i all sin glans och just denna dagen var det kvalitétskontroll från "de högre makterna".

Idag blev det inte lika uppseendeväckande kollektion, dock udda. Silverglittriga slip-in, byxkjol, skjorta och en wind-stopper, haha. Inget rätt i denna uniform, men jag hade iaf en pin på mig med budsakpet: "Fråga mig om poängen med SJ Prio". Kände mig lite stolt där ett ögonblick...

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

HAhaah!du är dig lik!
köp ingen ny hjärna! Då är du ju inte Sara!
kram