lördag 19 maj 2007

Född fredagen den 13:e

Jag tror att detta datum kommer förfölja mig resten av mitt liv. Jag menar är man född fredagen den 13:e kan man inte leva ett liv som man baserar på tur, sånt existerar inte. För nu var det klart för 3:e gången att jag inte kommer in på polishögskolan! Skit också...hade en liten uns av hopp i tankarna om att kanske komma in, men icke sa nicke. Snuvad vid mållinjen. Ska väl ringa upp och höra motiveringen till varför jag inte kom in. Man kanske har blitt stämplad som psykopat i polispapperna? Vem vet? =P Borde kanske söka mig ett annat yrke?... Tips?

Å SJ vill inte ha mig heller =) haha Jag är ett hopplöst fall som sagt. Men det var inte mer än rättvist att den som varit längst ska ha tjänsten. Grattis Laila! Och jag är mycket nöjd med alla tårtor vi får från dig. Har jag ju matlåda på jobbet tack vare dig...

Inga kommentarer: