söndag 15 juli 2007

Reeker, såna man eeter...

Laila och jag spendera en kväll med resten av alla tokiga SJare på räkkryssning igår. Lyckat i år igen! Dock blev jag mätt på en gång så blev inte den räkfrossa jag hade planerat. Och vädret var inte på vår sida, men vad gjorde det? Vi sjung och åt oss igen hela resan med råge! =)...Sedan begav vi oss vidare mot Sjökrogen, där det blev en riktigt lyckad kväll må jag säga! Helt perfekt, tja, ska jag klaga på något så blir det ju musiken. DJ A(rs)le börjar bli lite förlegad allt. Tackar och bockar Linda och Helena för en grymt skoj kväll.

Man märker att man börjar bli gammal. Har fasiken ont i lederna överallt. Min fot är fortfarande paj. Ena knäet värker. Käken är också krasch. Fasiken hatar att känna av värk. Måste gå hög på Voltaren hela tiden. Imorse fick jag sitta ner i duschen för att foten gjorde så ont =) haha som ett ritkigt handikapp. Undrar om min pojkvän verkligen vill komma hem till mig?


Jeje...Tant Agda signar ut...

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

guuu va hon hade solat....brun com bjas