torsdag 28 juni 2007

Vän av barn???

Fy fan, fattar verkligen inte hur folk fungerar ibland. Vad fan är det för fel på en när man måste ge sig på barn och utsätta de för terror som sitter i hela jäkla livet!?!?!?! Blir så jävla upprörd varenda gång jag läser om något stackars barn som utsatts för en sjuk människas perversa tankar och fantasier! Hur kan man bara ta sig rätten att förstöra ett barns liv? Pedofiler är fan det värsta som finns, värre än krig och allt annat elände!! Iaf enligt mig. Vadå vän av barn, vilket pedofil betyder, borde fan kallas sjukaste, mest perversa och sinnesstörda människa! Hur fan kan man tända på ett barn???? DET är fan inte normalt nånstans!!! Ställer mig den frågan vareviga gång som jag läser alla nyhetsklipp om äckliga snuskiga gubbar (kvinnor för den delen med, men absolut inte lika mycket representerade som män) som ger sig på barn eller filmar och tar kort osv. Senast bara idag på Expressen http://www.expressen.se/nyheter/1.739275.

Helt otroligt! Kan man varken ha sitt (framtida) barn på dagis eller skicka iväg det på kollo! Kan man väl lika väl isolera barnet i en bur från födslen så är man säker på att nån sjuk jäkel inte tar sig an det! Uscha och fy för hur en vuxen människa kan uttnyttja situationen så. Hur kan man inte ha någon sympat eller empati överhuvudtaget för hur barnet känner sig? Om JAG hade fått bestämt på denna värld, så hade varenda pedofil plågats ihjäl till döds!! Långsamt och länge.

Men som sagt, det gäller ju att hitta dom först. Och med tanke på dagens möjligheter med Internet så blir det allt svårare att spåra pedofiler. Kontentan är att de får väl vimmla runt fritt bland oss "normala" människor, när de egentligen borde spärras in! Hmpf!

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

Sådärja!
Änkligen! börjar Sara tycktill lite!
Nu tror jag du har lämnat startbanan!!!
kul!!nu länkar jag till dig...pok

Vickiehickietorian sa...

jag har fundarat på om man skulle färga alla pedofilers ansikte neongrönt. då skulle de få leva ensamma! ingen skulle vilja ha med dem att göra!
för om vi slår ihjäl dem får de det för bra! de ska lida och pinas!!!